Duidelijkheid bij de ruimtes

Als bedrijf wil je de beste service bieden wanneer je vergaderruimtes of flexwerkplekken verhuurt aan klanten, geen onduidelijkheden of verkeerde boekingen waardoor je klanten in de problemen kunnen komen. Door gebruik te maken van room management, ben je op alle vlakken efficiënt bezig en nog belangrijker profiteren je klanten ervan. Het begint al bij het boeken van een ruimte, dit hoeft niet telefonisch maar kan eenvoudig via de mail. De faciliteiten manager ziet direct dat je hebt geboekt en kan hierop eventueel actie ondernemen, het boeken van extra modules is optioneel naar eigen wensen.

Room management

Perfecte service met de modules

Tijdens een vergadering weg moeten lopen om water of koffie te bestellen is niet erg handig en scheelt veel kostbare tijd, met de cateringmodule kunnen klanten eenvoudig via het display de dranken bestellen. Tevens is het ook mogelijk indien nodig om extra apparatuur te vragen of het melden van storingen. Op deze manier kan er snel worden ingespeeld op de wensen van de klant, en de tijd van de gereserveerde ruimte wordt zeer efficiënt benut. Gestoord worden tijdens je vergadering is niet mogelijk door het display wat buiten de ruimte hangt, hier ziet iedereen precies of de ruimte is bezet en hoe lang nog.

Gebruik je ruimtes optimaal

Het belangrijkste als bedrijf is maximaal rendement behalen uit de ruimtes die je verhuurt, dubbele boekingen, vergaderingen lopen uit zijn twee meest voorkomende irritaties bij het huren en verhuren van ruimtes. Met room management is dit niet meer mogelijk, is een ruimte gereserveerd is deze op hetzelfde tijdstip niet meer te reserveren door iemand anders. De tijden worden alleen weergegeven van uren, die beschikbaar zijn. Voor de facilitair manager, is de bezettingsgraad in een oogopslag te zien. Welke uren populair zijn of welke achterlopen is eenvoudig uit te lezen met het systeem.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *