Welk internet abonnement is het juiste voor je bedrijf

Er zijn zoveel verschillende internet abonnementen op de markt. Zo verlies je snel het overzicht en weet je nooit wat nu het beste is. Dit geldt voor consumenten, maar nog veel moeilijker is het voor bedrijven. Bedrijven hebben vaak nog extra’s nodig waarmee een consument Niets kan. Zo hebben sommige bedrijven bijvoorbeeld een internet verbinding nodig om te kunnen pinnen en nog veel andere redenen die ik in deze blog toelicht. De vraag is dus welk internet abonnement je moet kiezen als bedrijf.

Zakelijk internet abonnement

Een zakelijk internet abonnement heeft enkele voordelen die voor een bedrijf goud waard zijn. Een consument heeft hier minder aan. Een van de waarschijnlijk belangrijkste voordelen van een zakelijk abonnement, is de service die ermee komt. Als er een storing is met je verbinding, heb je de zekerheid dat de verbinding nooit langer dan 6 uur eruit liegt. Bij een consumenten abonnement heb je bijna geen service en mag een verbinding meer dan 24 uur eruit liggen. Als bedrijf kan het erge gevolgen hebben als je langer dan 24 uur niet kunt werken. Tijd is geld. Onnodig tijdverlies kost je dus veel geld.

Een ander voordeel van een zakelijke verbinding is het pinnen en telefoneren over het internet. Dit spaart je veel geld. Telefoongesprekken zijn er elke dag als bedrijf, en zo kan de rekening snel lang worden. Met een zakelijk VoIP, zul je dit probleem niet meer hebben. VoIP staat hier voor voice over IP. Je gebruikt dus het internet om je spraak te transporteren. Hierdoor moet je ook geen extra mobiel abonnement af te sluiten. Zo heb je de twee werelden van spraak en data onder een dak.

Bron: www.zakelijkbellen.nl