Zo kies je een onvergetelijk kerstpakket

Welke maand van het jaar het ook is: een kerstpakket kun je het hele jaar door uitzoeken. Sterker nog, het is best slim om het niet in de periode van de feestdagen te doen. Om er echt op tijd bij te zijn begin je in de zomer al met zoeken. Dat heeft een aantal grote voordelen:

  • de prijs is lager
  • je hebt nog alle keuze
  • je hoeft niet te stressen, je kunt alle tijd nemen

Wanneer je dus een kerstpakket uit moet kiezen, begin dan op tijd. Want je wil natuurlijk dat het een onvergetelijk pakket wordt waar je werknemers of collega’s nog jaren over praten. Hoe doe je dat?

Diverse inhoud

Wees realistisch over het aantal personen

Als je 2000 medewerkers hebt dan is het natuurlijk niet realistisch om iedereen een gepersonaliseerd pakket te geven. Werk je echter met maar tien personen, dan kan dit heel goed. Het zorgt er namelijk voor dat je iets uitzoekt wat echt bij die persoon past. Heb je niet echt duizenden werknemers maar ook niet zo weinig dat je ze een gepersonaliseerd pakket kunt geven? Zorg dan dat je een aantal opties hebt waar ze uit kunnen kiezen of die jij zelf kunt toewijzen.

Zorg dat het bij je bedrijf past

Jouw bedrijf heeft een identiteit. Die identiteit wil je natuurlijk door laten schemeren in de kerstpakketten. Nee, daarmee bedoelen we niet een logo overal op. Het gaat om de inhoud van het pakket. Ben jij bijvoorbeeld een bedrijf dat duurzaamheid voorop stelt? Dan is het vreemd om een pakket vol producten te geven die niet duurzaam zijn geproduceerd.

Voor ieder